Tuesday, January 5, 2010

GOODBYE 2009

2009 for me was filled with many ups and downs. On the other hand, it was still a great year because i have the love and support of my loved ones. I wish for an even better 2010 for everyone.

Herr are some random photos from Christmas and New Year ^_^ (picture heavy)

CHRISTMAS
Photobucket
Via El Rodeo, Beverly Hills Ginger Bread House at my mom's work at Beverly Hilton

Photobucket
My niece Alexandra baking yummy cookies. She's 12.

Photobucket
My nieces Alezandra and Elizabeth. You can tell they are arguing lol.

Photobucket
We played Wii all night

Photobucket
Im wearing the Graftobian High Definition cream foundation here ^_^

Photobucket
My lil nephew Oliver with all his toy cars. He seriously didn't stop playing with them.

Photobucket
Jambalaya cooked my my cousin Marie. It was seafood heaven with every bite. It has chunks of crab meat inside ^_^ I had it the next day for breakfast.

Photobucket
Shrimp Spaghetti Alfredo for the kids.

CHRISTMAS DAY
Photobucket
I had a fun little makeup session with my friends Melissa and Patricia. I only used whats inside my lil makeup bag, which is not a lot.

Photobucket
Melissa with her cute bangs ^_^ I did a thick line using an eyeshadow around her eyes to define her eyes.

Photobucket
Patricia wanted smokey eyes and nude lips ala Kim K. I used concealer and clear lip gloss for her lips.

Photobucket
A gift from Melissa and Patricia. Thanks girls!!

Photobucket
A Victoria Secret's sleep wear, Sephora lig gloss and giftcard and a Caboodle train case from my cousin Mary Anne. Thanks ate!! I really love it ^_^


NEW YEAR's EVE

Photobucket
I did a glittery blue eyes and pink lips to match my blue sequined barett. I used lip gloss to make the glitter stick to my eye lids.

Photobucket

Photobucket
with my nieces ^_^

Photobucket
My lil nephew Oliver with his new wheels. It really works!

Photobucket
His sisters were test driving his new wheels lol.
Photobucket
Coins and rolled paper bills for our "pasabog/paagaw" tradition.

Photobucket
After midnight, we rolled oranges inside the house and my cousin throwed money in each room of the house. Then everyone went crazy trying to get the most money. Pushing is allowed lol. Its supposed to give financial luck for the whole year.

Photobucket
I only got a little bit since I was taking lots of photos.

Photobucket
See...even my nephew got some lol. He got the most paper bills.

Photobucket
Our beautiful fruit platter.

Photobucket
Shrimp linguini with basil and olive oil for the kids.

Photobucket
Roast beef cooked to perfection by my cousin Marie.

Photobucket
Shrimps cooked in butter and baked scallops.

Photobucket
Each cup has 13 grapes with sparking cider for good luck.

Photobucket
The next day, the family went to Wrightwood to go tubing.

Snow Tubing:  is a recreational activity of riding an inner tube, either on water, snow, or through the air. The tubes, themselves, are also known as "donuts" or "biscuits" due to their shape. (http://www.wikipedia.com/)

Photobucket

Photobucket

Photobucket
So much fun!!!!

HAPPY 2010!!

17 comments:

  1. all those seafood looks so yummy!! :)
    looks like you had a blast during the holidays :).. and oh we have the pasabog tradition too ^__^

    have a blissful 2010 becky!

    ReplyDelete
  2. this makes me wish i liked seafood it looks sooo good and i love your new years eve look. sooo pretty

    ReplyDelete
  3. I just got even more hungrier than I already was!! lol :(

    I LOOOOOOOOVE YOUR MAKEUP! Gorgeous. Looks like you had a good holiday.

    ReplyDelete
  4. lovely family and ang gaganda nyo naman:) the food looks so yummy and classy parang gusto tumira sa inyo haha I love it!

    your make up is so pretty and glittery! happy new year beck! Godbless!

    ReplyDelete
  5. looks like so much fun! the food looked delcious :] makes me hungry! what does the 13 grapes resemble? never heard of that, but it sounds interesting lol

    ReplyDelete
  6. becky belated merry christmas and happy new year!

    ang saya saya! di pa ako nakakahawak ng snow =P haha! sa star city lang at skating rink... haha!

    re: jambalaya
    i remember nakatikim na ako nito. but that was million years ago, bata pa ako nun! ang sarap.

    re: fruit platter
    photographed well

    re: your family
    you all look so happy, and nice genes ha!

    re: your glittery, shiny, splendid blue makeup
    ahhh!!!! ang ganda!!!

    ReplyDelete
  7. Becky you look fantastic New Years eve!!! Ohh that graftobian foundation is nice! :)

    ReplyDelete
  8. damnn those r so huge ass shrimps! hahah mMmmmmmmmmmm makin me soo hungry -_- so how much money did u find and come up with? haha wut a fun holiday.. ur lookin pretty as usual!

    ReplyDelete
  9. looks like a fun-filled holiday with tons of yummy foods! :)

    ReplyDelete
  10. wow, can we say food porn? that fruit platter looked absolutely gorgeous!! your holiday looked so much fun!! happy new years!

    ReplyDelete
  11. My jaw dropped when I saw:

    1. the gingerbread house
    2. all the food
    3. your blue eye make-up
    4. that car (I want one! LOL!)

    It looks like you had a great time with your family!

    Thanks for sharing!

    xx

    ReplyDelete
  12. I have been craving jambalaya for sooooooooooo long! UGH, so jealous you got some :(

    ReplyDelete
  13. Great pics! And the food looks fan. Awesome makeup as well. Love the colors!

    ReplyDelete
  14. Great holiday pics! I love the gingerbread house. The food pics were my favorite, so yummy!!

    ReplyDelete
  15. Wow! You have the best family. Please adopt me :P. I'm loving that little car so cute. And the food looks amazing! The gingerbread house looks good enough to eat. I'm glad you had lots of fun :)

    ReplyDelete
  16. Happy New Year and great pic with the blue e/s! Loved all of the food pics, even though it made me jealous and hungry!
    xoxo

    ReplyDelete
  17. Girl, I wish you had invited me over! I would have tore those shrimp and cookies up, LOL! Glad you had fun :-).

    ReplyDelete