Wednesday, April 20, 2011

The best things in life are free...

...especially when it's free MAC makeup! A big thank you to my cousin Ate Meryl for hooking me up with all these goodies. Her friend that used to work for MAC gave her all these stuff. My cousin doesn't really wear makeup, so she asked me if I wanted them. Of course I said yes and she gave them all to me just like that! I was soooo excited. I still am. I don't own a lot of MAC because it's expensive and I'm a big cheap-o, so this is really awesome!!!  Thanks again ate Meryl. I can't wait to give them some love.




MAC Ruby Woo and Russian Red lipstick


MAC Good To Go lipstick


MAC I Like It Like That lipstick


MAC Pro Longwear lipcolour in Lasting Lust


MAC Zoom Lash mascara in Blue Charge


MAC Superslick liquid eye liner in Marked for Glamour


MAC Mineralized eye shadow in Soften The Mood


MAC eye shadow in All That Glitters, Shroom (love this!) and Winkle


MAC Pigment in Primary Yellow





31 comments:

  1. How exciting! you're so lucky! have fun trying out Mac.

    ReplyDelete
  2. Ohh youre so lucky! Those lippies look really pretty :) x

    ReplyDelete
  3. love it! i <3 all that glitters. ;)

    ReplyDelete
  4. your so lucky! ^_^ I like the lipsticks... ^_^

    ReplyDelete
  5. omgoodness! thats awesome!

    indeed, the best things in life are free! i got a free dessert when a restaurant delivered me the wrong plate. haha!

    the ruby woo is so gorgeous, i cant help it!

    ReplyDelete
  6. OMG!!! it's really nice!

    love the lippies...especially russian red.

    FOTD!!! :)

    ReplyDelete
  7. ohhh lucky u!
    those are some good stuff!
    esp the russian red lippie and eyeshadows!
    sooo lucky!hehe

    ReplyDelete
  8. WOW!!! What a lot of Mac goodies :) i can't wait to see a look with that :)
    Have fun trying them, and let us know! ;)
    Kisses Becky.

    ReplyDelete
  9. awh lucky!!! I'd love to see swatches :D

    ReplyDelete
  10. free? *jealous* :D lol!~
    that yellow pigment is so perfect for spring! ^^

    ReplyDelete
  11. Awesome! I'm excited to see the looks you will come up using them. =]

    ReplyDelete
  12. wow you scored big! congrats on all the goodies :) cant wait to see you wear them on pics for the blog...and you're right the best things in life ARE free :)

    ReplyDelete
  13. oooooh free stuff, that's always fun :)

    K.

    ReplyDelete
  14. I recently moved to my new blog chicstylista.wordpress.com I just want to thank you for the nice comments you've posted to my old blog, xoxo miki

    ReplyDelete
  15. Everything is so pretty!! I can see you already doing really cool things with the yellow pigment!

    ReplyDelete
  16. awesome loot! Ruby Woo is my FAVORITE red lipstick by MAC. You're gonna love it!

    ReplyDelete
  17. Have fun w/them!!!!!!! ^_^ HOW AWESOME! The bright nail polish is so pretty!

    ReplyDelete
  18. lol you have a great cousin for giving you stuff hahaha omg I would try to sell them if I didn't wear make up! that yellow looks delicious btw!

    ReplyDelete
  19. Lucky girl, can't wait to see your experiments with them...have fun!
    I've been fascinated by the yellow powder...I'll stay tuned.: )xxx

    ReplyDelete
  20. Wow, lucky girl! All That Glitters looks gorgeous!

    ReplyDelete
  21. Wow! That's a nice collection :) I love Russian Red!

    ReplyDelete
  22. Wow im super happy for you, MAC have such amazing products :)

    I love all that glitters, its one of my favorites :)

    Xo Christine
    http://christineiversen.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. wow! Love everything. You'll have to do a tutorial using Shroom!

    ReplyDelete
  24. i have shroom and love it! but i did not get it for free :*-(

    ReplyDelete